ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





چشم انتظار ...

 

 

چشم انتظار

هنوزم چشم انتظارم

هنوزم دل بي قرارم

ديگه آروم نميگيرم

بدونه چشمات ميميرم

دارم از دوريت مينالم

قلبمو برات ميزارم

ميرم تا تو بي كسي هام

گم شم تو دل واپسي هام

تويه كوچه هاي ساكت

به فكر نگاه پاكت

تكيه ميكنم به ديوار

موندم تو حسرته ديدار

ياده اون لحظه كه دستات

توي دستم بود و چشمات

تا ته دلم رو ميخوند

تا دلم آروم شه ميموند

اما تنها شدم الان

ممكنه بميرم هر آن

تو شدي درمونه دردم

نباشي ميميرم در ،دم

به يادت ميمونم هر دم

آخه يادت شده مرهم

ياده اون روزا كه با هم

دست تو دست ميرفتيم با هم

تا ته كوچه هاي شهر

ما دو تا با غم بوديم قهر

يادته باهم كه بوديم

فكره اين روزا نبوديم؟

كه يه روز تنها ميمونيم

از غمه دوري ميخونيم

اون روزا رسيده عشقم

من به ديداره تو تشنم

ديگه خيلي بي قرارم

محمدامینم آروم ندارم

ياده خنده هات ميفتم

يادته بهت چي گفتم؟

گفتم منتظر ميمونم

قدره چشماتو ميدونم

پا به پات ميام فداتشم

قربونه ناز و ادت شم

حرفامو به دل سپردي؟

پس چرا منو نبردي؟

ميدونم ميگي نميشه

ميدوني قلبم چي ميشه؟

خورد و داغونو اسيره

قلبه من بي تو ميميره

منتظر ميمونم بياي

ميدونم كه تو چي ميخواي

ميخواي غصه هام كم بشه

قربونييه عشق،غم بشه

باشه عشقم باز ميخندم

چشامو به غم ميبندم

اشكامو نگه ميدارم

تا كه اومدي ميبارم

كه تو آروم كني قلبم

تو فقط ميفهمي حرفم

خيلي دوست دارم جونم

تا زندم برات ميخونم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 19:53 | |